Спогад про київські трамваї

Київські трамваї. Вранці вони роз'їжджалися з депо своїми маршрутами. Трамвайні колії проходили багатьма районами міста. Щодня трамваї перевозили тисячі киян. У 50-ті - 70-ті роки двадцятого століття на маршрути виходили трамваї, вироблені київським заводом електротранспорту. 

Київський трамвай. Киевский трамвай

Було два види трамваїв: односторонні та двосторонні, які мали однакові кабіни спереду і ззаду. Двосторонні трамваї ходили по маршрутах, де не було можливості розвернутися на кільці. Одним з таких маршрутів був 8-й маршрут, який з'єднував Солом'янський (в ті часи Залізничний) район з центральною частиною міста. Одна з кінцевих зупинок розміщувалась біля старого корпусу київського Університету. На цій зупинці водій переходив з однієї кабіни в іншу і трамвай рухався до Солом'янського (Залізничного) району (див. наступне фото).

Київський трамвай, 8-й маршрут.

У середині 70-х років на трамвайних маршрутах почали з'являтися трамваї, привезені з Чехословаччини, які поступово замінили трамваї київського виробництва.

Київський трамвай, 14-й маршрут.

Пам'ятаю 27-й маршрут, який з'єднував центральну частину міста з лівим берегом. Пізніше 27-й маршрут замінили 35-м, який їхав на лівий берег від залізничного вокзалу.

У 90-ті роки 20-го століття трамвайну мережу Києва було сильно скорочено.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Снігопад у Києві, березень 2013 року

Київ, вулиця Воздвиженська, історія Воздвиженки

Автомобіль BMW Isetta